lauantai 14. maaliskuuta 2015

Kisailua

Eka kisapäivä takana... aamupäivä meni katsellessa kun muut pikaisivat urilla ja kuunnellessa kaikenmoisia kauhutarinoita mitä on joskus kellekkin sattunut. Rupeshan se jännittämään.

Kello 14.17 piti minun olla lähtövaatteen alla ja olin hyvissä ajoin... Kari jelppasi minun valjastuksia ja menoa varikkoalueen läpi. viis, neljä, kolme, kaksi, yksi.... aja... koirat pinkaisivat reippaasti liikkeelle.

Niin se mun kesälomalahja, toimii! Vaikka nyt kuulinkin vähän epäilyä että kestääkö tuommoinen suksijalaksilla oleva mitään... Kyllä se mulla kestää...

Tämän päivän kisa meni oikein hyvin, vaikka vähän epäilytti Sissin kunto kun se ei juonut eikä syönyt mitään. Reissussa koirat ei aina toimi niin kuin kotona. Tuloksissa olen 12. nelosissa ja niistä siperialaisissa 8. Olen älyttömän tyytyväinen. Katsotaan miten huomenna, sanoinkin, ettei olisi mikään ihme jos koirat olis ruikulilla aamulla, Jännäkakka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti