lauantai 1. toukokuuta 2010

VAPPU


Rauhallinen vappu. Eilen Katja toi kun toikin Junnun mulle hoitoon kun olivat menossa viihteelle. Eipähän tarvinnut Junnu boyn olla issekseen kotona.
Se olikin sitten taas melkoista riehumista kun kaksi keskenkasvuista koiraa kohtaa toisensa.
Junnu on jo oppinut pyytämään ulos, mistä minä olen kade kun Keissa vaan kyykistyy milloin sattuu pissattamaan, mokoma.

Tänä aamuna oli aika kurja keli kun ensimmäisen kerran pistimme nokkamme ulos, minä ja kolme koiraa. Varmaan ajattelevat naapurit et mikä ihmeen kenneli se tuohon on tullut kun koirat vaan lisii.

Iltapäivällä keli parani ja paistoipa aurinkokin. Timo lähti taas Kurkimäkeen Aatun luo. Kiva kun on kavereita ja tietty vanhempia, jotka antavat kavereiden tulla.

Mulla on tässä sellaset jännät paikat. Olen etsinyt vuokralle pientä taloa tästä Kuopion lähiympäristöstä ja nyt on hilkulla etteikö se onnistu. Mutta en vielä uskalla kertoa enempää, josko onnistuisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti